Acne Gigantic

Acne går jo sin sejersgang igennem blogosfæren, med deres lækre Atacoma-wedges, Belville-støvler og Pam-Kjolen, og endnu engang syntes jeg at de har lavet noget lækkert .. de har nemlig lige idag uploadet nogle af sine Pre-spring items, og iblandt dem finder du den fede og lidt prinsesse-agtige Gigantic-kjole som simpelthen bare er en fryd for øjenene!

Acne Gigantic

Acne Gigantic

Kjolen findes i to versioner, og er sådan lidt princess gone bad .. Den er den perfekte kjole til nytår syntes jeg, og man kunne jo, nu man var igang med Acne, style den med de lækre Atacomaer .. Find kjolen Gigantic og resten af Pre-Spring kollektionen HER!

5 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

5 responses to “Acne Gigantic

  1. Jeg er fuldstændig enig. Den er bare SÅ flot!

    //Manja
    http://manjalytz.blogspot.com

  2. Manja: Ja den er så og jeg tror faktisk at du ville se ekstra godt ud i den!

  3. Okay, den er jo så smuk. Den ultimative nytårskjole! Det er for mit vedkommende første gang, jeg sådan for alvor er faldet for en Acne-kjole.. Hvem der bare havde godt og vel 4000 kr. til overs.

    I øvrigt: Rigtig dejlig blog du har her, keep up the good work!

    Anne-Sofie

  4. Anne-Sofie: Er glad for at jeg kunne hjælpe dig på vej til Acne-forelskelse!

  5. Ditte

    Er helt vild med den mønstrede, har selv vist den på min blog for nogle dage siden. Ih jeg ville være så fin til julefrokost eller nytårs fest i den.. Men tja lidt over mit budget desværre :-(

Skriv et svar

