Helmut Lang Love

Puuuuuuuuuha klokken er tidligt, og jeg har allerede været oppe i en halv time . Jeg er jo et kæmpe A-menneske (think like NOT!) og jeg er altid frisk om morgenen (AGAIN NOT!), så det er intet problem . Ej det er lidt aparte for mig at være stået så tidligt op, men det fungere ret godt for jer, for så har jeg jo haft tid og overskud til at lave et indlæg jer imens i stadig lå og sov – Ja det håber jeg fandme i gør, for alt andet er umenneskeligt!

I love my bedz, og derfor kan jeg heller ikke overskue at rejse mig herfra, men hvis jeg skulle snige mig ud i bad, og derefter med en masse tøj på, så ville jeg gå helt amok i en kæmpe bunke Helmut Lang-tøj .. Helmut Lang har i lang tid været en lover off mine, men SU’en rækker altså ikke lige til at skulle rende i brand-fab tøj hver dag, så jeg bliver inspireret, as in MEGET inspireret ..

Helmut Lang clothes

Helmut Lang clothes

I would die, hvis jeg vågnede op i morgen og der bare var fyldt op over det hele med Helmut Lang tøj, så hvis du sidder med 3 millioner, og du ikke vidste hvor de skulle fyres af kunne du jo lige drible forbi Le Garconne og købe dig fattig i Helmut Lang til mig!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, trend

2 responses to “Helmut Lang Love

  1. God, I love Helmut Lang too…and if you find someone with that cool 3 mil, maybe you want to share?? ;) Great post…

  2. Of course i would babe!

Skriv et svar

