Bare en lille reminder!

Uha, jeg er jo super glad for alle mine hengivne læsere både på Bloglovin’, og på Google Reader, men jeg vil da gerne minde alle andre der ikke har tilføjet igennem disse to om at gøre det! Det er nemlig så smart at jeg så kan følge med i hvem der faste læsere og i kan følge med i hvad der sker, når det sker, i stedet for at i skal huske at tjekke i løbet af dagen . Jeg selv er blevet kæmpe fan af Bloglovin’ og Google Reader da jeg syntes det er de nemmeste måder at følge med på . Udover det er der jo den lækre twitter, hvor i også kan holde jer opdateret med både hvad der sker på bloggen og hvad der sker i mit liv personligt .. det meste har dog handlet om Cherry Coke for tiden, men det skal i ikke tage jer af!

Det er selvfølgelig helt okay hvis i ikke melder jer på, på nogle af dem, jeg kan bare godt lide at give gode fifs, og mine bedste fifs mht. at følge blogs er bestemt at bruge de ekstra minutter på at oprette en Twitter, Bloglovin’ eller Google Reader, og melde sine yndlingsblogs på det .. Det gør det hele meget nemmere!

Hvis du har lyst til at Add’e min blog, efter den lange tale, kan du gøre det ude i sidebaren, jeg har nemlig lavet mine helt egne ikoner til Google, Bloglovin’ oooooog Twitter!

Skriv en kommentar

Filed under Mikkel

Skriv et svar

