LIDT PERSONLIGT TIL AFTENKAFFEN

Ja, jeg syntes det var på tide at jeg smed et personligt indlæg efter jer .. Der er simpelthen også gang i den på den her front for tiden .. Jeg var jo inde i H&M’s Showroom og til Claudio Ferrici-åbning i tosdags og det var bare skønt . Så i weekenden var jeg i byen fredag med den skønne Katrine, og hendes friends, lørdag var jeg til fest på Nasa, hvor det var Forrest and Bob der var værter og det var simpelthen også et brag . Jeg har haft den stiveste weekend længe den her weekend, og det er jo kun en ting – FANTASTISK! I går var jeg så træt og bombet at den stod på Just-Eat og chill med kæresten (han havde været lige så stiv som jeg lørdag) og i dag har jeg så været til casting inde på bureauet . Castingen var til Cheap Mondays modeshow på torsdag, og jeg er virkeligt spændt på at se hvordan det kommer til at gå . Altså om jeg får det eller ej, håber dog at jeg får det .. Kunne jo være super svedigt, men ellers tager jeg ind og ser det i stedet!

I weekenden er der ikke noget der hedder druk, der skal jeg nemlig til photoshoot på The Lab, hvor det er Hans Christian Madsen der er designer! Puuuh jeg glæder mig, har nemlig hørt EKSTREMT mange fede ting om lige præcis hans shoots, og hele flokken af stylister og fotografer ved jeg bare er fantastiske så det skal nok gå op i en højere enhed . Skal selvfølgelig snige kameraet med, så kan det jo være jeg kan få lov til at backstage lidt for jer!

Nå man nok om mig (selvom i lige får lidt mere!) Jeg har nemlig endelig fået erhvervet mig det lækre kors fra Forrest and Bob’s Black Series, og det er jeg bare super glad for . Derfor vil jeg i den anledning gå black and white ..

 

Mikkel

Mikkel

På billedet har jeg en Hvid DIY Tee fra H&M, Sort Tank fra Cheap Monday, Black Series Cross fra Forrest & Bob.

Det var jo stille og roligt, men jeg vil nu sætte mig ind og spise wokmad, for jeg skal forkæles af mandslingen!

 

18 kommentarer

Filed under Mikkel

18 responses to “LIDT PERSONLIGT TIL AFTENKAFFEN

  1. Hej Mikkel

    Jeg vil bare lige sige at jeg synes din blog blir’ bedre og bedre og jeg nyder især de mere personlige indlæg :-)

    X’er fingre for du får CM-showet!

  2. Hey Brigitte!

    Det er jeg vildt glad for at høre, jeg prøver også rigtigt meget på at lave en masse ud af den .

    Knus Mikkel

  3. Laura

    Jeg er helt enig med Brigitte – det er en fed blog med en sjov tone og et lille smugkig ind i modellernes verden og skønt med en modeblog, der bliver styret af hård og sikker fashion hånd af en dreng :-)

    Keep up the good work

  4. Hihi, jeg syntes det er så sjovt at jeg hele tiden får i vide at det er en sjov tone, for jeg sidder jo bare og skriver det som jeg nu er! Men hey, er vildt glad for i kan lide det . Det er lækz!

  5. Looking good Mikkel!

    Jeg krydser fingre for dig med jobbet – så kan vi andre også få lidt insider gossip fra deres åbningsevent ;-)

  6. Taaaaak smukke!

    Jamen jeg glæder mig også til at sladrer lidt, der er jo ikke noget bedre!

  7. Hey Mikkel,

    Flotte billeder! Håber du får lov at gå showet – så kommer jeg ind og kigger på dig og hepper højlydt (?) fra sidelinjen ;) hehe

  8. er vild med billederne og krydser fingre for at du får jobbet! og som de andre også nævner så bliver bloggen bare bedre og bedre, og det er lækkert at det er blevet mere personligt, så vi ser noget mere DIG ! :)

  9. Trine: Ih det kunne være så grineren .. Lover du at tage 1000 billeder hvis jeg får det? Så skal vi party lidt bagefter .

    Camilla: Ih er jeg så glad for at hører .. Overvejer også at gøre det lidt oftere, det ser jo ud til at være et hit med billeder af Mikkel-rengen her :D

  10. Mor

    Min flotte søn, rigtig god side du har dig her, er blevet hel vild med at læse den og glæder mig til hver gang der kommer nyt..

  11. Anonym

    Mikkel – må vi ikke snart se din kæreste :-D ?

  12. Mor: Ih jeg elsker dig, din gamle krage :D Du er så sød!

    Anonym: Jaaah, se det er et godt spørgsmål .. Jeg har dog spurgt ham flere gang og han syntes ikke helt at det ville være så sjovt desværre .. Han er anonym ligesom dig lige for tiden! ;)

  13. Jeg tager MINDST 1000 billeder (med mit nye kamera) – but of course ;)

    Og så skal vi booty-shake lidt ja!

  14. Trine: TILLYKKE med nyt kamera! Det lyder bare brand godt . det glæder jeg mg til .. Tror dog desværre ikke at jeg får det ..

  15. ginajaqueline

    “Han er anonym ligesom dig lige for tiden!”

    haha

  16. Gina: Ja jeg er sjov ikk’?! :D

  17. Anonym

    Ja ok, der fik du mig ;-)

  18. Anonym: I am SO good!

Skriv et svar

