Forrest & Bob Heels

I går var jeg til Forrest and Bob fest på Nasa, og det var godt nok vildt . Jeg fik en fantastisk velkomst, og så stod den simpelthen på lækker champagne hele aftenen . Jeg havde drukket til en fødselsdag inden, men da de skulle i byen et andet sted og jeg gerne ville på Nasa så jeg tog derhen alene . Jeg rendte ind i de lækre mennesker fra Forrest and Bob, men også Julie Rode, som er en af mine kollegaer på Elite . Vi hyggede os super meget, fik masser af våde vare og dansede hele natten ..

I mens jeg nu så bunden af glasset flere gange, så jeg samtidigt de lækreste sko fra Forrest and Bob .. De er af modellen No. 402 og 403, og er en lækker ankelstøvle i læder.

Forrest & Bob No.402 & No. 403

Forrest & Bob No.402 & No. 403

Det lækre ved Forrest & Bob er deres service, de shipper nemlig gratis, og samtidigt har de en “try-on”-service, hvor du kan prøve skoene hjemme, og hvis de ikke passer dig bytter de glædeligt til en større størrelse .

Skoene er helt klart mine favoritter, og koster 1400 ,- og hvis du vi ønske dig dem til jul kan du finde dem HER!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “Forrest & Bob Heels

  1. amanda

    haha julie rode kendt i gentofte for ikke at vide hva peace of cake betyder hun troede det var freds kage på engelsk haha

  2. hva? betyder det ikke fredskage? ej! :(

Skriv et svar

