UGENS OUTFIT!

Bloggen undergår måske lidt forandring de næste dage, da jeg sidder lidt og arbejder med layouttet, samtidigt har jeg valgt at den nye header bliver (tak for jeres oppinions, ville stadig have været i tvivl hvis det ikke var for jer!) .. Det bliver dog ikke det helt stor, der bliver bare ændret på nogle farver osv .. Men selvom jeg bruger alt min tid på det skal i da lige have smidt et Ugens Outfit i nakken alligevel . Det er denne uge med Marie fra AFashionTale . Marie er en af de tøser der yntes hun mangler farver i sin garderobe, men jeg syntes hun rocker de subtile farver rigtigt godt, og jeg er helt igennem vild med hendes stil . Jeg er rendt ind i hende et par gange til forskellige bloggerevents, og hun er da bare en af de sødeste piger i verden .

 

Marie fra AFashiontale

Marie fra AFashiontale

På billedet bærer Marie en kjole fra Whyred, en Cardigan fra Rick Owens, Smykker fra Fashionology.nl, og Støvler fra Topshop

Jeg syntes simpelthen det er så sjældent at man falder over en tøs med gennemgående fed stil, ligemeget hvad hun tager på, men Marie er en af de få . Jeg er overdrevet vild med hendes stil og hvis jeg var en pige ville jeg nok vælge at være hende!

Jeg har som altid stillet Marie 7 små spørgsmål der kommer her!

  • Hvor bor du?

Jeg bor i en lille 2 værelses lejlighed på Vesterbro.

  • Hvad er din yndlingsforretning?

Jeg finder altid noget jeg vil have hos Paristexas, Acne og Whyred. Og så elsker jeg Topshop, Cos, H&M, Zara og Weekday ligesom alle andre.

  • Hvad køber du for at forkæle dig selv?

Takeaway fra Cofoco og ansigtsbehandlinger hos Amazing Space.

  • Hvad er dit yndlingstøjstykke/accesorie?

Jeg elsker mine Camilla Skovgaard wedges. De er superhøje, men ligeså behagelige at gå i som et par sneakers. No kidding!

  • Hvad er din “fetisch”?

Neglelak – sidst jeg talte havde over 70. Flest fra Chanel, Essie og Uslu Airlines. Det sjove er, at jeg sjældent går med neglelak. Det ikke så sjove er at regne sammen, hvad de har kostet mig…

  • Hvad er dit dummeste køb?

Det gør ondt at sige det, men det er nok desværre min pink  og alt for dyre Stella McCartney buksedragt som jeg købte for et par år siden. Har haft den på 2 gange – det siger vist alt.

  • Hvilken sang hører du mest for tiden?

Lady Don’t Fall Backwards fra Peter Dohertys album Grace/Wastelands. Faktisk står hele albummet på repeat. Det minder mig om min kæreste, der i øjeblikket arbejder som arkitekt i Bruxelles.

 

2 kommentarer

Filed under Ikke kategoriseret

2 responses to “UGENS OUTFIT!

  1. Fedt med interview, så hører man også mere om personen bag bloggen!
    Og cool læs-værdig blog :)

  2. Er jeg rigtigt glad for at du syntes :)

Skriv et svar

