Sidste Køb – Claudio Ferrici!

Som sagt fik vi en lille gave til Claudio Ferrici eventet, og den gave var et gavekort på 1000,- til forretningen .. Det var jo en ret overdådig gave, som man sagtens kunne have gemt lidt, men jeg havde allerede udset mig nogle ting som jeg virkeligt gerne ville eje, så jeg snuppede dem med mig hjem med det samme ..

 

Claudio Ferrici Stuff

Claudio Ferrici Stuff

 

 

De ting jeg valgte var en kalender og et bælte i læder .. Kalenderen fordi jeg skal 1000 ting for tiden og har brug for en nem måde at holde styr på dem, og bæltet fordi mine bukser hele tiden falder ned! Kalenderen gav jeg 599,- for, of bæltet gav jeg 429,- for . Så det er jo fornuftige priser for ting i lækker kvali!

Kan i forresten lide det nye design på bloggen?

6 kommentarer

Filed under Klædeskabet

6 responses to “Sidste Køb – Claudio Ferrici!

  1. Mee

    Hvor laver du dine collager? :)

  2. Er helt vild med kalenderen!

  3. Jeg synes den nye header passer rigtig godt til bloggen, den bevarer looket men er samtidig lidt mere personlig. :)

  4. Mee: Jeg laver dem i Photoshop CS4 :)

    Silje: Den er også bare lækker kan jeg godt sige dig!

    Pernille: Er glad for at du syntes om den!

  5. Synes rigtig godt om din nye header – super fint! Og fine nye ting….tillykke med dem :)

  6. Tusinde tak, er også selv ret tilfreds med den :)

Skriv et svar

