KONKURRENCE VINDER!

Puuuuuha, Mikkel har tømmermænd .. Jeg var jo ude og svinge skinkerne med den altid skønne Katrine i går, og det gik ikke still for sig .. Shots har aldrig været mit speciale, men indtaget det blev de . Danset blev der også, de spillede nemlig min yndlingssang (Lady Gaga – Bad Romance) to gange! Nu ligger jeg bare i sengen med store øjne, stort hovede og drikker cherry coke .. Mmmhm, livet er godt ..

Men konkurrencen om de lækre Sebastian Hydre produkter fra Sebastian Proffesional er nemlig slut!

 

Sebastian Hydre by Sebastian Proffesional

Sebastian Hydre by Sebastian Proffesional

Vinderen blev Sanne med kommentaren:

En eftermiddag er ikke nok :) Så vores dag er nok lidt på et drømmeplan men ikke mindre fantastisk af den grund.
Manhattan, New York…….. vi starter morgenen med en lille gåtur i central park, kigger på de små egern der hopper rundt og folk der er ude og løbe deres morgentur. Så hopper vi på en subway til Soho. vi spiser morgenmad på Balthazar (måske en fantastisk Buckwheat crepe med Ham og Gruyere) Hvorefter vi går rundt i Soho i kigger lækre butikker og små Gallerier. Især Et galleri med fantastiske modefortografier af forskellige topmodeller falder vi helt i svimer over. vi spiser italiensk frokost på cipriani, hvor vi sidder ude foran og kigger på folk der går forbi.
Endnu en Subway tur fører os til stedet: SAKS, Nærmere betegnet deres gigantiske skoafdeling! vi bruger timevis på louboutin’s, choo’s, Blahniks’s og alle de andre guddommelige stilletter.
Vi er nu ret trætte og må tilbage til vores hotel (nævnte jeg vi bor på Hudson Hotel?) lige overfor hotellet henter vi skøn aftensmad med hjem på hotellet fra whole foods supermarkedet lige overfor. alverdens lækkert mad som take away. vi spiser på værelset mens der kører nogle super-amerikanske realityshows på tv. Vi sidder og kigger på alle vores fine nye køb, og beslutter hvad vi skal have på. (jeg hopper i mine nye tårnhøje louboutin stilletter som jeg i denne her drømmeverden sagtens kan gå i hele natten ) Vi tager afsted til vores forestilling på broadway, og efter et par timer, er vi klar til at rykke ud i New Yorks natteliv og feste lige til den lyse morgen :)

Jeg er jo simpelthen en sucker for New York og SATC, så Sanne har simpelthen ramt så rigtigt som nogen kan gør . Udover det vil jeg da gerne have lov til at sige tak til alle jer der har deltaget . Det var super lækkert at se at det var så mange der var friske på en lille hyggelig blog-konkurrence .. Jeg syntes alle tingene der blev skrevet lød rigtigt spændende, og i er godt nok nogle opfindsomme tøser der sidder derude!

Nu er det cherry coke og søvn!

 

1 kommentar

Filed under Konkurrence

One response to “KONKURRENCE VINDER!

  1. sanne

    IIIIIIIIHHHH hvor er det fedt :)

    sender dig en mail….. :)

Skriv et svar

