Claudio Ferrici

Ja jeg var jo til åbningen på Claudio Ferrici’s forretning i København i går .. Det var en rigtigt lækker forretning, sprængfyldt med dejlige sager de havde fået smækket sammen der, og blev stærkt imponeret af deres sager .. Vi blev mødt af de søde pr-mennesker fra Pro Tempore, og vi blev tilbudt champagne og pindemadder i stor stil .. Som i nok ved er jeg en lille champagne-elsker, og jeg fik da også godt med champagne i går ..

Som sagt så var det en rigtigt flot forretning og der var også mødt en masse lækre mennesker op, for at fejre den nye forretning!

 

Claudio Ferrici Åbningen

Claudio Ferrici Åbningen

Kvaliteten på tingene var ovedrevet lækker, og det virker virkelig også som om at de ter nogle varer der kan holde hele livet .. Udøver kvaliteten er designet meget jordnært, og stilrent, men der er samtidiggt forskellige pieces med nogle lækre detaljer, så der er også noget for enhver smag . Priserne er ikke fantastisk dyre, men det er alligevel heller på Friis og Co stadie ..

Alt i alt en lækker oplevelse, og jeg fik også et par små gaver med hjem derfra jeg måske viser ved anden lejlighed ..

 

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

