Fantastiske Friis og Co (endnu en gang)

Der er ingen tvivl om at jeg er helt durkdrevet, head over heels, overdrevet glad for Friis og Co og deres nye kollektioner, der simpelthen bare smadre alle ad de små fordomme jeg tidligere har haft mod dem . Jeg er imponeret, og glad på deres vegne . Udover det ved jeg godt at der har været en smule brok i krogene over at der blev skrevet så meget om dem på forskellige blogs, men det er jeg altså lidt ligeglad med, for hvis je gser noget jeg kan lide, så kan jeg altså lide det .. Det sagt med en glad og smilende tone, det skal jo ikke blive for seriøst!

Jeg var ude og besøge de gæve Friis-gutter igen her forleden og jeg faldt selvfølgelig over en masse lækre sager .. Jeg endte også med at drøne halvdelen af byen rundt for at købe min nye baby, nemlig nitte-sagen .. Nok om den .

Det jeg er helt forelsket i denne gang er nogle lækre sandaler .

 

Friis og Co Shoes

Friis og Co Shoes

 

Der er wedges, remme og nitter for alle pengene, så der er jo ikke noget at sige til at jeg er solgt! De lander allesammen i forretningen i løbet af december og januar, så nu håber jeg at jeg har vækket jeres appetit for lidt shoe-love ..

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “Fantastiske Friis og Co (endnu en gang)

  1. Wauw, hvor er de dog virkelig flotte!

Skriv et svar

