Det der header-problem!

Kan i huske jeg havde det header-problem hvor jeg ville skifte header og i syntes den var fierce og jeg skulle skifte til den? Well jeg blev virkeligt glad for at se hvor mange engagerede læsere jeg faktisk har, men alligevel var der en masse ting ved den jeg ikke helt kunne sætte en finger på, og derfor blev den altså hemmeligt skrottet i mellemtiden .

Dog har jeg leget lidt med en ny header og jeg er kommet frem til den i ser ovenfor .. Det der er ved den header ovenfor er at den har bloggens navn i, så der ikke er nogen forvirring om hvad bloggen hedder, og så er der et billede af mig, så der ikke er nogen tvivl om hvem der sidder og skriver om killer heels og rå tasker, Dette hjælper også lidt i vejen af den renovation jeg har i gang, hvor jeg skal lære at være mere personlig ..

Jeg vil super gerne have at i siger jeres mening om den . Dvs. er det en keeper eller er det direkte tilbage til den gode gamle med skriften “Boohyouwhore” ..

Bloggens gamle header

Bloggens gamle header

Glæder mig til at høre fra jer, og endnu en 1000 tak fordi i sagde jeres mening sidst, i skal nemlig vide at jeg lytter til mine læsere og sætter pris på det hver eneste gang de kommentere .

10 kommentarer

Filed under Mikkel

10 responses to “Det der header-problem!

  1. Er jeg total forvirret, eller har du byttet om på billederne?

  2. AnnaRita

    Mikkel! du skal helt klart beholde din nye header, den er meget mere fierce end den gamle. Plus det sort-hvide er virkelig flot grafisk. Personlighed på bloggen, me likey

  3. Kim

    Well, jeg synes den nye er en keeper. For det første synes jeg det er godt at bloggen er blevet en smule mere personlig, og dertil passer den nye header bedre.

    og for det andet synes jeg også det er rart at headeren deler navn med bloggen så der ikke hersker nogen tvivl. (tilføjet fra kommentar nummer 2)

    Vh. Kim

  4. Jannika: Jeg har byttet rundt på dem ja .. Men jeg har den gamle header liggende til upload, hvis der skulle være stemning for det.

    AnnaRita: Det er jeg glad for at du syntes, syntes nemlig selv også at den er helt vildt fierce :D

    Kim: Det var nemlig også det problem jeg ville fjerne .. At der var forvirring omkring hvad bloggen hed . Er glad for at du kan lide den .

  5. Jeg kan bedre li den nye så :) Gir et lidt bedre førstehånds indtryk end den gamle :P

  6. Lise

    Den nye er så fin – behold den og bliv ved med det du gør, det er ren fornøjelse :)

  7. Laura

    Den er super cool din nye header. Jeg synes det er fedt at der er et billede af dig. Det er rart nok at kunne sætte et hovede på ham man følger dagligt :)

  8. Marie

    Hey.. Lækkert med en sort/hvis header, som understreger den rå stil..

    Men hvad med at prøve en mere minimalistisk skrift? Måske uden “fødder”, og så en tankestreg: “FUCK SEX – WE JUST WANT CLOTHES”??

    Det er jo finesser, men bare lige en idé?

  9. Den nye er klart en keeper! Den er endnu flottere end den anden nye du viste forleden. Og dit pæne ansigt fortjener helt sikkert en plads i headeren ;)

    //Manja
    http://manjalytz.blogspot.com

  10. Kassandra

    Det nye er fedest!

Skriv et svar

