The Ashish

AShish-wedges’ne fra Topshop er jo ikke nogen nyhed, men hold helt op hvor jeg bare syntes de er flotte . Har kigget på den mange gange, men syntes seriøst at selve formen og designet giver den et lidt dyrisk og vildt udtryk, der er ret crazy . Oh boy, hvor ville jeg elske at se dem på .

 

Shasish for Topshop

Shasish for Topshop

Wedges er super hotte for tidden, og kommer til at være det stykke tid .. Disse kan shoppes til en pris på ca. 1500 kr. lige HER! og hvis du køber dem, elsker jeg dig for livet .

 

4 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, trend

4 responses to “The Ashish

  1. Jeg elsker simpelthen de sko! Jeg er nok mest tl de sorte, men det er nok fordi jeg er lidt kedelig :-)

  2. Der virkeligt også fab!

  3. Åh, så lækre. Og mit kort kribler for at købe dem.. men der er jo også Vagabond thelma’erne, og Nelly wedges.. Though choice. Skal man hapse alle 3? Ej, jeg er så meget i tvivl, og misbruger dit kommentarfelt til det ;) Men hotte er de!

  4. Malou: Hvis du alligevel skal smide så mange penge efter en wedge ville jeg nok væle et par Atacomaer :) Men kan godt forstå det, og de er super lækre . Hvilke af dem ville du have?

Skriv et svar

