Sidste Indkøb – Rawa Handbag!

Et af de sidste køb jeg har foretaget skete tidligere i dag . Jeg var i Friis og Co’s showroom (det får du mere at se af senere) og der faldt jeg over den lækre Rawa Handbag, som jeg har savlet over i evigheder . Egentligt er Rawa Handbag en kvindetaske, men jeg syntes bare den er så super sej at jeg ikke kunne lade den ligge .. Udover det har den en ideel størrelse til min computer og lidt skoleting .

Rawa Handbag - Friis og Co

Rawa Handbag - Friis og Co

Man kommer jo ikke udenom at den ligner Alexander Wang’s Coco Duffel en smule, og det er nok også en del af hvor vild jeg er med den, men jeg syntes nu alligevel at den har lidt særtræk der gør den speciel .

Ude i showroomet kan man jo ikke shoppe (desværre, det ville være meget nemmere!), men Mia, den søde pr-pige der tager sig af os bloggere, ringede for mig til Friis og Co-forretningen på Østerbro, som btw er en af de eneste forretninger hvor tasken ikke er udsolgt, og spurgte om de havde en liggende . Det havde de og jeg skyndte mig alt hvad jeg kunne at tage derhen for at købe den .

Tasken koster 399,- hvilket jo er en super overkommelig pris .. Hvad syntes i?

9 kommentarer

Filed under Klædeskabet

9 responses to “Sidste Indkøb – Rawa Handbag!

  1. Lise

    Du bliver nødt til at sende den til mig! Den er bare perfekt den taske der…. MEN – så bor man selvfølgelig i Herning! FFS!! Den er fed, godt køb, du er heldig :)
    God aften..

  2. Måske lidt for plastik fantastisk til mig, men synes den ser super praktisk ud.

  3. Det er ikke rigtig læder er det? Selv hvis det ikke er, er den stadig lækker dog.

  4. Lise: Enten så kommer den på webshoppen på et tidspunkt, ellers så håber jeg at du har en veninde i KBH der vil købe den for dig . Men ja, den er goooooooo’!

    Camilla: Der er faktisk ikke SÅ meget plastik over den i virkeligheden, det er nemlig også et punkt jeg er kristen på :)

    Maria A.B.: Det er ikke ægte læder nej, men det viser sig ikke så meget .

  5. Den er rigtig, rigtig lækker! Ved du om der stadig er nogen tilbage at få på Østerbro evt? :)

    // tille-eightyseven.blogspot.com

  6. Tina Caritas

    Kan man have den over skulderen????

  7. Till: Så vidt jeg ved er der i hvert fald en tilbage :)

    Tina Caritas: Jeg kan i hvert fald sagtens, men tror det kommer lidt an på hvor stor din jakke er osv.

  8. Så må jeg hellere lige smutte forbi :) Tak!

  9. Det sys jeg da at du skulle! :D

Skriv et svar

