Beauty Confessional

I don’t usually do this, men jeg så lige noget på en af de udenlandske blogs jeg følger med i som jeg syntes jeg ville dele med jer . Det er den London-baserede blog Beauty Confessional, med skribenterne Che og Paula, der har lavet et photoshoot til deres blog med den ene skribent Paula .. Det er simpelthen nogle fantastisk smukke billeder og jeg ville egentligt bare dele dem med jer! Samtidigt kan i jo smutte forbi en af udenlandske blogs som jeg faktisk læser og tjekke ud hvad de er all about HER!

 

Beauty Confessional Photoshoot

Beauty Confessional Photoshoot

I don’t usually do this, but i really wanted to share this with you .. I just discovered that one of the blogs i read frequently had a photoshoot with one of their bloggers .. The pics are just amazing, so i tought you should see them for yourselfs ..

 

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration

Skriv et svar

