Mere af ham der Mikkel!

Jeg syntes det virker som om jeg er all over the place lige for tiden . Men det er måske også min egen skyld . I hvert fald kan du se et lille blogger interview med mig, på Helene’s blog .. Det kommer du til ved at trykke på billedet!

 

Interview med mig på Blog ala Helene!

Interview med mig på Blog ala Helene!

Udover det så er der et interview med min fellow blogger boy (som Lotte så kærligt udnævnte os engang!) på Eurowoman’s hjemmeside . Det interview kan du også læse ved at klikke på billedet (tillykke Nicklas, det er fandme godt gået!)

 

Nicklas' interview med EW

Nicklas' interview med EW

De linker nemlig til mig i det interview skal jeg sige dig, og det var ikke muligt, hvis det ikke var for Nicklas! Så tusinde tak, dit seje drengebarn .. Du er for rocker ..

 

 

5 kommentarer

Filed under Mikkel

5 responses to “Mere af ham der Mikkel!

  1. Mikkel, det er jo fordi, du bare er fantastisk :-)

  2. Sophia Maria: Hvor er du sød!

    Katrine Krøjby: De kalder dig for hottie miss hots!

  3. TUSIND TAK, HVOR ER DU BARE SØD MIKKEL!!!!
    vidste slet ikke at de havde lagt det op!

  4. Haha, jeg så det kun pga. mine indkommende links . Men du er fantastisk og jeg er altså ked af jeg ikke lige har fået svaret på din mail . will do that ASAP!

Skriv et svar

