Late Night Love!

Jeg er in loooooooooove! Jeg er simpelthen faldet over the love of heels . De er rå, de er lækre, de er stjerne-høje og de er i pyton, dvs. PERFECT! Jeg er jo ikke overraskende helt pjattet med stilettos i alle afskygninger, bare de er lidt special, og endnu engang har jeg forelsket mig i et par der bare er lovely .. Normalt er jeg jo mest til sort, men de sorte og de hvide af denne her slags bare er for lækre begge to . De ville passe godt til stort set alle outfits og til nærmest alle lejligheder . Skoene jeg snakker om er Double Buckle Python Low Boots fra Raparo . Jeg havde ikke, før jeg faldt over dem her, hørt om Raparo, men allerede nu kan jeg sige at i like their style!

Raparo Shoe

Raparo Shoe

Den er selvfølgelig lidt dyr i en pris af 4000 ,- men jeg er stadig helt varm om hjertet . Jeg skal drømme om den her i nat, og nu er det også på tide at jeg ryger under dynen samtidigt med min lille kvinde inde i hovedet forsat løber skrigende rundt med armene blafrende over hovedet af hovedkuls forelske!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

