5 Preview + A Question Of pt. 3

Jeps, så er den her! Den tredje og sidste tee i samarbejdet mellem det danske A Question Of og det italienske 5 Preview, and boy is it fab . Jeg syntes at trilogien er fuldendt fantastisk med denne t-shirt og selvom de tre designs er vidt forskellige er der stadig en sammenhæng som jeg ikke kan beskrive . I hvert fald syntes jeg at de er super fede og jeg ønsker mig hver og en til jul . Love-shirten er helt sikkert min favorit, men jeg er også helt vild med de andre .

5 Preview + A Question Of Love

5 Preview + A Question Of Love

Du kan se alle tre tees, og vælge din favorit til kun 40 euro lige HER! Nu vil jeg smutte i bad, jeg skal jo til photoshoot for CHA CHA CHA . Mere om det senere!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “5 Preview + A Question Of pt. 3

  1. Elsker at 5preview konstant evolver og ikke kun længere kører Y5L og Coco-shirts. Kunne være jeg skulle udvide min garderobe med lidt tees.

  2. 5 Preview har en taktik der bare er god . Jeg er sikker på at de nok skal blive endnu større .

Skriv et svar

