Complex Geometries SS10

Yes yes yes! Jeg ELSKER Complex Geometries (har da alligevel ikke fået taget mig sammen til at shoppe noget fra mærket endnu, men hey! Det skal nok komme!!!) og nu er de ude med en ny kollektion .. Eller det har de været i et stykke tid, men jeg har ikke fået lettet min knoglede krop og tjekket den ud .. Det har jeg nu, og guffe guffe, de har godtnok smidt en ordentligt gang fashionslik i hovedet på os (endnu engang!) . Jeg vil eje samtlige styles fra både herre og kvindesiden af kollektionen, hvilket jo så gør det heldigt at meget af det er unisex!

Complex Geometries SS10
Complex Geometries SS10

Seriøst .. Jeg bliver næsten turned on af den kollektion .. Hvornår den rammer shoppen ved jeg ikke, men jeg kan ikke vente! (Dvs. hvis du sidder der og arbejder for Complex Geometries, CALL ME! I will defo buy your stuff if you let me!) Btw, så er billederne af SS10 skudt af selveste Tommy Ton fra JAK&JIL BLOG .. That’s style!

Er du vild med Complex Geometries? Shop deres SUPER FEDE AW09 kollektion liiiiiige HER!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “Complex Geometries SS10

  1. Hey Mikkel.. kollektionen burde være i ParisTexas nu.. Eller i hvert fald i løbet af November..

Skriv et svar

