Adeline Affre

Nogle gange ikk? Så stjæler man bare lidt fra andre blogs . Jeg prøver at holde mig fra det men jeg vil altså dele den her med jer! Jeg faldt over desginerneren på Manja’s blog (som btw er ret fierce), og jeg forelskede mig med det samme .. Designeren hedder Adeline Affre og kommer fra Paris . Hun laver en masse smykker selv og jeg er bestemt mest forelsket i hendes ringe .

Adeline Affre Rings

Adeline Affre Rings

De er skønne og søde, og det er mange af hendes andre smykker også, Adeline excellere nemlig i også i halskæder . Udover det er prisen på omkring de 700 og opefter pr. piece hvilket jeg ikke syntes er uoverskueligt, der er nemlig gratis shipping i hele verdenen!

Tjek resten af kollektionen og den fede website ud HER!

3 kommentarer

Filed under fashion, Ikke kategoriseret, inspiration, News, trend

3 responses to “Adeline Affre

  1. Nåå, hvor er du sød, Mikkel! Tak for de pæne ord :)
    Btw, glæder mig så meget til at modtage den sky-ring!

    Kram fra Manja
    http://manjalytz.blogspot.com

  2. årh, den lille sky ville jeg meget gerne have siddende på min finger..

  3. ceciliekronborg

    jeg ville ØNSKE jeg havde lange tynde fingre, i stedet for korte og … mindre tynde ;) jeg må, endnu engang, sætte min lid til halskæderne. men nej hvor er de fine!

    C
    http://theworldofc.wordpress.com/

Skriv et svar

