Ny Header?

Mhmm, så bliver det sgu lidt interaktivt her .. Jeg ville nemlig have hjælp af jer! Jeg har gået i et stykke tid og leget med tanken om en ny header .. For det første fordi det er forvirrende at der står to-ting deroppe øverst, og for det andet fordi jeg syntes den var blevet lidt kedelig! Derfor har jeg siddet og leget lidt med Photoshop, og jeg er kommet frem til endnu et design til en possible header .. Nu skal i så bare komme med jeres mening om jeg skal ændre det eller ej . Jeg ved godt det kan virke lidt uoverskueligt at stemme, men jeg ville sgu sætte pris på det hvis i lige ville give jer den ekstra tid på 2 sek. det tager at stemme . Det gamle tema er som øver, og det nye er her:

 

Possible new header?

Possible new header?

Sooooooo, should the old one stay, or should it go?

 

11 kommentarer

Filed under Mikkel

11 responses to “Ny Header?

  1. Yes, jeg synes du skal ændre din header. Den nye er så fin og så stemmer den overens med titlen på din blog :)

    Kram fra
    Manja

  2. Lise

    Den nye du har lavet der er ret fed.. Do it!

  3. hey Mikkel..

    Jeg kan rigtig godt lide din gamle header – og du kan jo bare lade være med at skrive det i toppen… En mulighed.. ??

    Men den nye er også fin.. Kunne være fedt med en skygge under skoen.. Bare mit bud.. Men kan lide dem begge lige meget.. Nok ikke den store hjælp fra mig ; )

    Btw, hvornår skal vi chille igen? Udover det hurtige hej sidst, så er det en evighed siden..

    Nick..

  4. Manja: Det er også det jeg hælder mest imod!

    Lise: I think i will, just need more opinions!

    Nick: Jeg tror ikke jeg ændre på selve designet .. Er ret tilfreds med hvordan den ser ud, men hvis jeg sætter den ind, fjerner jeg nok selve titlen på bloggen .. Mht. aftale, ved jeg det, men sys da vi skulle finde ud af noget!

  5. den nye, elsker den. er det balanciaga sko-haps fra ’07? shit hvor var de bare fede. gad vide om man kan få fat i dem et sted…
    nå, det er jo en helt anden sag, men er vild med den nye, go for it!

  6. Ditte

    Tag den nye, den er super fed! :)

  7. Emily: Det er Balanciaga-skoene ja .. Kunne simpelthen ikke stå for dem! :) Ville sgu oss’ gerne have dem .

    Ditte: Ja det tror jeg også jeg gør :)

  8. stinsoglullu

    Jeg synes helt klart den nye header!
    /Louise
    stinsoglullu.wordpress.com

  9. Signe Lucie

    Den nye er great !
    Jeg har godt nok ikke fulgt med så længe , men nyt er altid godt – and I like it (:

  10. Jeg kan bedst lide den gamle, men du kunne jo bare ændre teksten til fuck sex….
    men er ret nedstemt kan jeg se. :P

    /Rikke

  11. Til alle der har skrevet .. Jeg overvejer at tage en testperiode, hvor jeg tester de nye header . det vil jeg vende tilbage med i løbet af næste uge! :)

Skriv et svar

