Shoe-spiration!

I am a sucker for shoes, and you know it, så når jeg falder over et lille kunstværk af en lækker sandal, fierce wedge eller guddommelig pump, bliver jeg nødt til at a. skrive om den, og b. elske den .. That is what happened yesterday, jeg forelskede mig og jeg blev inspireret .. Og  nu ved jeg selvfølgelig godt, at det ikke er så nemt at forelske sig, men man ved jo ligesom at der er noget galt når man drømmer om skoene .. right?

Nå men de sko det hele handler om er nogle super artistiske wedges fra Bottega Veneta’s Cruise Collection 09/10 ..

Bottega Veneta Wedges
Bottega Veneta Wedges

Fra venstre ses Multicolor Vernice Wedge Sandal & Nero Vernice Wedge Sandal

Bottega Veneta har jo længe været i min verden, med dere “The Knot” clutches, som jeg virkelig syntes er geniale (har vist også luftet dem en gang for meget her) men endnu en gang tager de prisen for fantastiskhed . Jeg må sige med det samme at jeg virkelig elsker tanken om en ung smuk kvinde, iført en lille sort kjole, nogle subtile accesories, og så de her sko for ligesom at lave det ultimative statement!

 

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

