Forrest and Bob Black Series

Jeg har længe elsket Forrest and Bob for deres minimalistiske og spøjse designs, som samtidigt er lidt sjove . Derfor er det også naturligt at jeg med spænding har kigget med fra sidelinien imens branded er blevet udviklet fra kun accesories til tøj, sko og andet godt . Jeg har da også kigget med, med jubel .. Skoene er i en klasse for selv designmæssigt, men samtidigt er de også meget enkle og ligetil . Matte naturlige farver er har hele tiden været vejen fram, og hvis i husker den lækre læderclutch jeg engang havde som konkurrence kender i allerede til den enkle, men lækre stil mærket bære ..

Dog har jeg kastet min kærlighed efter deres Black Series denne her gang .. Den meget enkle kollektion på 4 stykker er enkel, smuk og fuld af statement .

Forrest and Bob Black Series

Forrest and Bob Black Series

Den smukke rå kontrast der er mellem kæderne og de flotte vedhæng, skaber en dybde i selve smykket der er svær at fortolke, men samtidigt stærkt tilstede . The Black Series er en tidløs serie og jeg vil næsten gå så langt at udråbe den til klassiker .

De smukke halskæder kan købes for 450 ,- stykket og en lille fugl synger om at der er gratis levering på alle indkøb hos Forrest and Bob lige nu . Find The Black Series og resten af deres webshop ud HER!

 

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “Forrest and Bob Black Series

  1. Pingback: Tweets that mention Forrest and Bob Black Series « FUCK SEX, we just want clothes -- Topsy.com

Skriv et svar

