Det der Hedi Slimane-shoot!

Uha, jeg har jo lovet siden i lørdags at jeg ville komme med en lille forklaring om hvad det hele gik ud på .  Og det vil jeg så gøre . Jeg vil med det samme sige at jeg er ked af at jeg ikke har nogle billeder, men det hele var ret top secret, så det gik sgu ikke jeg tog nogle (fik jeg i hvert fald i vide) .. Shootet foregik i Stage 7-studiet, der ligger på Amager lige ved Amager Strandpark, og det er et rigtigt lækkert studie, hvor jeg har været før til forskellige castings .. Jeg mødte klokken 12, men som det er i modeverdenen kan man godt komme til at vente i et stykke tid før det er ens tur .. Vi var trods alt 4 modeller der skulle skydes, og vi skulle skydes hver for sig .

Temaet for shootet var valgt af Hedi selv, og han forklarede det som værende “Club kids, gone fairytale, gone wrong” hvilket, for mig, lød super fedt! Jeg ventede og ventede og det blev endelig min tur .

Jeg blev klippet, og fik sat mit hår, og det blev stylet suuuuuuper fedt . Egentligt tog de kun lidt af i siderne, men jeg endte med at blive super kort i siderne, på Hedi’s forelangende .. Efter det ventede jeg lidt igen og så skulle jeg ellers skydes .. Jeg fik først en lækker langærmet tee på,  med sorte og hvide striber fra Filippa K .. Derefter fik jeg en kraftig strik i noget plastikmateriale med korteærmer på, og en kappe udover. Det skal lige siges at jeg havde det hele på samtidigt . Kappen var lidt overworked syntes Hedi, da de havde skudt to af de andre modeller i kappe tidligere, og jeg fik derfor en læderjakke over skuldrene i stedet . Det var et super fedt look, men åbentbart ikke nok .. Derfor fik jeg en body-chain på der var lavet af guldkæder, og et gammelt plastikskelet på . Skelettet var sat sådan sammen at det passede til hvordan skelettet ville se ud indei kroppen . Skelet-delene var også malet guld . Dette endte med at være mit look . Jeg fik taget billederne hvor jeg sad på en kasse og kiggede forksellige steder hen i forskellige positioner, og det var egentligt det .

Udover shootet fik jeg også noget lækkert med, noget kaffe, noget the og selvølgelig en masse vand ..

Der blev også taget nogle billeder udenfor, men det var heldigvis ikke mig der skulle det, det var dog en af de andre modeller, som fik taget billeder i underbusker, og med et Dansk flag over kroppen .. Det skal lige siges at han var syg i forvejen, så det kan ikke have været godt for helbredet!

Det var sådan set det .. Håber i kan lide beskrivelsen!

5 kommentarer

Filed under Mikkel

5 responses to “Det der Hedi Slimane-shoot!

  1. Det lyder godt nok fedt, tænk at få så stor en oplevelse. Tillykke :)

  2. Nice nice Mikkel! :D

  3. Ej hvor lyder det fedt!! Har længe beundret hans billeder på hans diary-side, så kan kun forestille mig at de blev eminente!

  4. Laslo

    Hvor er du model henne? Eller hvordan er du blevet spottet?

  5. Jeg er model hos Elite :)

Skriv et svar

