UGENS OUTFIT!

Jaaaa, i skal jo have den .. Denne uge er det igen en blogger der er ugens outfit .. Det dejlige ved alle de lækre tøser ude o blogosfæren er nemlig at de uploader en masse billeder af deres outfit’s og de billeder kan jeg jo bruge her! Hun er ikke ligefrem en nyhed hende den flotte pige jeg har fået med i dag, men hun er stadig lige så hot som hun altid har været .. I dag er det nemlig den velformulerede, altid sjove, og super seje Trine fra Trine’s Wardrobe jeg har fået som Ugens Outfit ..

Trine’s stil er super svedig, og jeg har længe fulgt med i hvad der skete på hendes fantasiske blog, men denne gang var der altså bare noget ekstra der tiltalte mig, så jeg blev nødt til at hører hende om hun var frisk på at blive featuret her, og det var hun heldigvis! De rå thigh-highs blandet med den grå oversize trøje, gør at Trine’s outfit fremstår meget casual, men samtidigt lidt lækker og overskudsagtigt, og det ekstra lag jakken giver gør outfittet ekstra lækkert og giver det lidt dybde ..

 

Trine fra Trine's Wardrobe

Trine fra Trine's Wardrobe

På billedet bærer Trine Støvler fra Scorett, Leggins fra American Apparel, Trøje fra Gina Tricot, og Jakke fra H&M Trend.

Som altid har jeg stillet Trine 7 små spørgsmål der kommer her:

  • Hvor bor du?

I Århus.

  • Hvad er din yndlingsforretning?

Det må være H&M, Weekday samt diverse secondhand butikker – jeg elsker at købe vintage.

  • Hvad køber du for at forkæle dig selv?

Jeg køber generelt tøj for at forkæle mig selv, men ellers en lækker creme, delikat mad eller en kulturel oplevelse.

  • Hvad er dit yndlingstøjstykke/accesorie?

Mine to chanel tasker – jeg vil aldrig skille mig af med dem.

  • Hvad er din “fetisch”?

Helt sikkert sko!! Jeg har så ufatteligt mange sko, og de fleste er sorte. Så sorte sko må nok være min svaghed.

  • Hvad er dit dummeste køb?

Udentvivl en Versace jakke jeg købt ved Como-søen for nogle år siden. Jeg har aldrig haft den på, men blev så forblændet af den.

  • Hvilken sang hører du mest for tiden?

“Human Nature” med Michael Jackson.. Jeg har lige siden hans død hørt den dagligt, og efter jeg så den “live” i “This is it” filmen, så hører jeg den endnu mere. Jeg er kæmpe fan af MJ og denne sang viser hans talent på smukkeste vis.

 

8 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, trend, ugens outfit

8 responses to “UGENS OUTFIT!

  1. Trine er for cool! Altid så gennemført og stilet:)
    PS! din blog er meget cool:) Tjek min ud, så er du sød:)

  2. Trine er alt for sej ja ..
    Jeg har faktisk set din blog før ;) den er god!

  3. Hej

    Trine er en af de bedste bloggere pt – og dermed også skyld i, at jeg er begyndt at blogge. Hendes stil er virkelig gennemført og så er hun jo også bare gude smuk!

    Havde – for at være ærlig – aldrig set din blog før. Men synes den er virkelig god! Cadeau til dig;)
    Jeg er nu blevet fast læser.

    Mange hilsner

    Tina

  4. Hej Tina ..

    Jeg syntes også at Trine er en af de bedste, og et forbillede i sig selv .. Dog syntes jeg stadig det er vigtigt at man har sin egen stil når man skriver . Det har Trine ..
    Jeg vil tjekke din ud ASAP, og så vil jeg da sige tak fordi du har valgt at blive fast læser!

    – Mikkel

  5. Jeg er helt klart enig med, at hun er en af de bedste. Hun ER den bedste!

    Tillykke med Hedi Slimane shootet, hvor sejt kan det lige være?

    Tjek min blog ud
    www.fashionwunderkid.blogspot.com

  6. Tusinde tak!

    er hermed gjort .. lækre billeder!

  7. Kit

    Dejligt indlæg. Godt valg af outfit (:

  8. Pingback: Top Posts « WordPress.com

Skriv et svar

