Ugens Guf!

Det er jo lørdag, og derfor skal i da også have Ugens Guf! Jeg har for nyligt set “The September Issue”, og det var jo nok en af de bedste film i verdenen hvis du spørger mig .. Hvis du dog spørger min kæreste manglede der skyderier, eksplosioner og blod .. Jaja, de kære mandslinger! Men ja, som sagt elskede jeg den .. En af de ting jeg egentligt altid straks gør når jeg har set en film, jeg virkelig syntes er god, er at finde soundtracket på nettet . Det gjorde jeg da også med “The September Issue” og jeg fandt nogle lækre lister på forskellige blogs .. Jagten gik ind, og den sang jeg aller mest søgte, var heldigvis nummer 1 på sountracket, så den fandt jeg hurtigt ..

Så hvis du har set “The September Issue” kan du godt genkende denne her, nemlig Ladytron – Destro everything you touch!”

Forresten så er det her et lidt programmeret indlæg, jeg er nemlig liiiiige nu til fotoshoot hos V Man, med Hedi Slimane som fotograf!

Find den komplette liste til “The September Issue”‘s soundtrack HER!

Skriv en kommentar

Filed under ugens guf til din ipod

Skriv et svar

