Kort opdatering ..

Jeps, så sidder man her i stage 7 og hygger med de andre modeller .. Der er 4, så det er jo ret cool ..

Indtil videre har jeg ikke været i gang, men det kommer nok snart .. Der er dog masser af mad, the, kaffe og vand, så jeg vil læne mig tilbage med en chai, og ellers se hvor dagen bringer mig hen .. Jeg må vist ikke tage nogle billeder af stedet så det er jo lidt ærgerligt, men jeg kan vel give en lille forklaring på det senere til jer ..

Men yes, nu il jeg kick back og chille lidt med de andre!

– Mikkel

3 kommentarer

Filed under Konkurrence

3 responses to “Kort opdatering ..

  1. Rigtig flot du fik det shoot! Må man spørge hvordan i alverden det kom i stand?

    Lasse

  2. Hey Lasse

    Det kan jeg love dig du må .. Jeg er jo tilknyttet Elite Model Management, og Hedi castede mig så personligt fra mine billeder der til hans casting .. Der var jeg så heldig at være en af de fire der blev udvalgt til shootet i går .. Så det var jo super svedigt!

  3. Det må man sige. Fedt!

Skriv et svar

