Nu går jeg vagabond-amok!

Okaaaaaaaaay, jeg ved det godt, jeg har skrevet nok om Vagabond snart, men tro det eller lad være, der kommer lige en lille en mere med på vejen .. Denne gang er det dog ikke hvad i kan købe nu, men hvad i kan forvente i fremtiden .. Landet ligger nemlig sådan at de har leaket deres S/S10 kollektion til blogosfæren, og så er det jo ellers om at være ude med riven .. Jeg har valgt mine favoritter, og det er jo overraskende nok wedges (blaaaah, you saw it coming!)

Vagabond Sko

Vagabond Sko

Guffe guffe guffe, det er jo ikke andet end godter de kære Vagabonder har i posen til os! JEG GLÆDER MIG! (Og jeg skal nok prøve og begrænse mit Vagabond-skribleri nu!) Udover det har jeg ladet mig fortælle at samtlige styles ovenfor kommer til at koste under 1000 kr. så det er endnu en grund til at investere i noget lækkert fodtøj!

6 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

6 responses to “Nu går jeg vagabond-amok!

  1. Jeg er så forelsket i det par nederst til venstre. Ved du hvornår de kan købes? Så lækre!

  2. ceciliekronborg

    de er bare så fine. jeg kan stadig ikke komme mig over vagabonds udvikling af brandet indenfor den sidste tid. de er gået fra … det de nu var til noget jeg regelmæssigt googler! jeg er særligt vild med dem nederst til venstre. men også dem øverst til højre. men NEJ hvor gad jeg også godt kunne bære de hvide…. skal vi ikke bare sige jeg tager dem alle ;)

    C

  3. Desværre nej .. det er der ikke nogle rygter om endnu ..
    Men lige så snart jeg ved noget, skal jeg nok poste!

  4. Så kan du dele dem med mig!

  5. Hej piger. :)
    Så har vi fået Vagabonden øverst til venstre i Jette Riis i Lyngby og Jette Riis på Strøget. Jeg kan fortælle jer at den koster 499,95,- så det er til at overkomme. :)
    Vi får også de andre, men det er uvist præcis hvornår.
    Men det tyder på at de er på vej. :)

  6. Hej igen.
    Så har vi fået lidt mere fra Vagabonds SS10-kollektion, nemlig de sorte på billedet.
    Desværre har vi kun fået str 36-39, men kan trøste med de er lidt store i størrelserne.

Skriv et svar

