Velkommen i klædeskabet!

Vi snakkede om det personlige der, og det ville vi jo have mere af .. Derfor vil jeg gerne have lov at byde jer velkommen ind i mit klædeskab .. Jeg kan ikke love at det bliver noget spændende i kommer til at se her, men det kan da hjælpe jer med at danne jer et indtryk om hvad det er for en gæv gut der render rundt bag bloggens døre og skaber kaos (ja i ved det godt, faktisk sidder jeg bare på min flade og spiser muffins!) ..

Den første ting jeg vil vise jer er min nyindkøbte kroko-børge!

Krokobørgen

Krokobørgen

Krokobørgen er min yndlingstaske lige nu, og jeg har lige købt den i H&M i sidste uge for 300 ,- OG de har stadig flere! Nu vil jeg hygge lidt med kæresten inden jeg skal afsted i aften!

Hvad syntes om sådan noget som det her? Wan’t more?

4 kommentarer

Filed under Klædeskabet

4 responses to “Velkommen i klædeskabet!

  1. Lækker lækker taske! Og så til 300 kr.. det er jo slet ikke dårligt! :)

  2. wauw, hvor er den lækker!
    – er den fra herre afdelingen?
    hvis det var facebook ”synes Lou godt om” ;)
    Lou.

  3. Det er lige hvad den er!
    Tak!

    – Mikkel

  4. Nej og slet ikke når man er en taske-freak!

Skriv et svar

