Ugens Personlige ..

Puuuuuuha det har allerede nu været en stresset uge! Jeg har mandag haft blogger-relateret business, og i går var der stress på da jeg skulle mødes med Kia, Katrine og Pernille til sushi og Monki-fest! Sushi’en var bare brand god, og der var også nogle tofu-klejnebasser. Det var nu ikke klejner, men de smagte lidt af klejne så det var det kælenavn de fik .. Kia turde ikke spise nogle, men jeg gjorde det .. Monki-festen vil jeg ikke kalde for en fest, men der var da øller og cupcakes (sjov blanding?!) som begge smagte godt .. guuuuuuffe guffe . Jeg blev nu også lidt fuld, og jeg havnede på en bar der hedder Masken sammen med Katrine og Pernille .. Kia tog tidligt hjem fordi hun var brand træt og havde været tidligt oppe .

Vi drak nogle øller der også og snakkede blogger-relaterede ting . Det var bare super hyggeligt .

Mit personlige outfit bliver fra i går .. Jeg tænkte i går at jeg ville have det lidt sjovt og være lidt over the top, men det kan i jo se!

Mit outfit i går

Mit outfit i går

På billedet har jeg en sort tee fra H&M, som jeg har shredded på ryggen, så det er et DIY, Bukserne er selvfølgelig Cheap Monday, og Skoene er nogle sorte læder Converse. Make-up’en er fra MAC.

Jeg havde rigtigt leget med det hele kan i nok se .. Tee’n er en af mine yndlings ting som er helt unik .. Jeg har DIY’et mig frem til den, og jeg er yderst glad for resultatet. Make-up’en lagde jeg i en hurtig vending på vej ud af døren, og jeg er yderst tilfreds med den også ..

Håber i har det godt!

13 kommentarer

Filed under Mikkel

13 responses to “Ugens Personlige ..

  1. Wow, superfedt! Jeg er helt vild med makeuppen – det er et vovet look, men du kan virkelig worke det!

  2. Hvor SEJT! Supercool Mikkel, og modigt!

  3. modigt og sejt, det beundrer jeg altså!

  4. Fuck hvor er du sej!
    OG.. så ville jeg blive virkelig glad hvis der er for i dine converse, og du så kunne fortælle mig hvor de kan købes :D

    http://www.blogalahelene.blogspot.com

  5. Sophia Maria

    Ej et lækkert outfit !
    Er stor fan af din tee !! Tænk du har lavet den selv ? HVORDAN har du gjort det ? :)

  6. @ Anne Sofie: Er virkeligt glad for du kan lide det .. Det var et kæmpe sats.

    @ Brigitte: TAK TAK TAK! :)

    @ Etoejeblik: 1000 Tak :)

    @ Helene: Der er desværre ikke for i mine converse, de er helt almindeligt læder .. ikke særligt sæson . Men skal nok sige til hvis jeg falder over nogle!

    @ Sophia Maria: Det er faktisk rigtigt nemt .. Du kan finde et tutorial her: http://childhoodflames.blogspot.com/2008/10/do-it-yourself-shredded-tee.html

  7. Sejt sejt.. Især din lækre tee! :)

  8. Lilja

    über cool! :)

  9. Det er dælme godt lavet!! Jeg vil ha den!

  10. Vi kan da godt aftale at du må låne den .. Den er også på min nyoprettede profil på Stylegallery!

  11. Hvor er du helt seriøst FANTASTISK!
    Jeg blev virkelig misundelig da jeg så den t-shirt og make-uppen! Jeg har lige fundet din blog, men du har allerede taget mig med storm. I love it!

  12. Haha hvor er du sød!
    Jeg er glad for at du kan lide den, den er en af mine yndlingstøjstykker!

Skriv et svar

