Dixie dixie dixie!

Jeps, som jeg sagde tidligere på twitter (hvis i altså følger mig!) skulle jeg mødes til frokost med Kia, Merete og Katrine i dag, for at møde Tina fra det danske mærke Dixie! Tine, den skønne kvinde hun var, havde en masse spændende ting at vise os, bla. en masse lækre halstørklæder, tasker, armbånd og også et par sko .. Jeg forelskede mig i flere halstørklæder og flere tasker, men hun fik dog lov til at tage tingene med hjem igen! Dog kunne jeg simpelthen ikke få tingene ud af hovedet da jeg kom hjem, og jeg bestemte mig for at tjekke nogle webshops ud også, for at finde ud af hvad der ellers var i godteposen .. Her faldt jeg over flere spændende ting, og jeg udvalgte mine favorit-tasker .. De er her ..

Dixie Tasker

Dixie Tasker

Jeg har selvfølgelig fundet taskerne i en webshop, så i alle sammen kan klikke jer en og shoppe amok hvis der er noget i kan lide .. Du kan finde alle Dixie’s ting HER!

4 kommentarer

Filed under fashion, Ikke kategoriseret, News, trend

4 responses to “Dixie dixie dixie!

  1. Nogengange føler jeg mig virkelig SÅ langsom. Har først opdaget din blog nu igennem et link, men din blog er jo en jeg burde have opdaget waaayyy back!

    Nå, men nu vil jeg trofast følge den :-)
    Du kan kigge forbi, hvis du lyster, hey.

  2. hvor er du sød! og velkommen til .. jeg kendte faktisk godt din blog!

    håber jeg kan tilfredsstille dine modelyster!

    mvh mikkel!

  3. Hej,
    Jeg tænkte på om du ved noget om kvaliteten? Mine erfaringer, eller rettere, mine venners erfaringer siger mig, at den ikke er særlig god – men tænkte om de måske havde oppet sig – ligesom f.eks. Friis&Co. har det.
    Hvis de kan holde til skolebøger m.m. så er jeg bestemt fristet! (:

    http://www.blogalahelene.blogspot.com

  4. Hey Helene!

    Det gør jeg bestemt, jeg havde jo chancen for at røre ved deres ting med egne hænder i dag, og jeg må sige at kvaliteten virkelig er kommet højere op . Nu har jeg ikke testet det selv, men vil våge at påstå at de sagtens vil kunne holde til skolebøger osv, mange af taskerne er også ægte læder til yderst overkommelige penge .. Men ja, kvaliteten er helt bestemt røget i vejret! Jeg overvejer nemlig også selv en taske som skoletaske ..

    Mvh Mikkel

Skriv et svar

