A Question Of favourites!

Jeg har de største problemer med netværket på skolen lige for tiden, dvs. jeg faktisk ikke kan komme på det, derfor er dagens blog-indlæg også først kommet nu .. Jeg har jo tidligere skrevet om det danske mærke A Question Of tidligere, i forbindelse med deres samarbejde med 5 Preview, men jeg syntes egentligt at mærker generelt er lækkert . Som tidligere nævnt er det nogle dejlige økologiske tee’s i økologisk bomuld, og de er samtidigt lavet under bæredygtige forhold. Jeg har også tidligere nævnt at jeg gerne ville have alle t-shirtsne, og sådan er det egentligt stadig .. Dog ville jeg lige fremhæve mine favoritter, udover 5 Preview tee’sne .. De kommer her .

 

A Question Of tees

A Question Of tees

Øverst fra venstre ses Original Stamp, Peace & Eco Yuppie

Ikke nok med at de er økologiske og bæredygtige, så er de også billige .. De koster alle sammen 40 euro som ca. er 300 kr. Så er der billigt fashioguf til alle!

Tjek alle A Question Of’s godter ud HER!

 

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, trend

Skriv en kommentar