Kate Moss for Topshop Christmas ’09!

Så er den landet, den lækre julekollektion som Kate Moss har lavet for Topshop! Og der er nogle godter imellem . Som jeg tidligere har skrevet er kollektionen spræng fyldt med inspiration fra de forskellige runways, og en masse tøj, der for sur får dig til at skille dig ud! Overall, er det en helt fornuftig kollektion med til fornuftige penge . Denne gang er der også nattøj med, så hvis du vil være fashionista i soveværelset er der også lidt til dig!

.. Og mine favoritter:

Kate Moss for Topshop tøj

Kate Moss for Topshop tøj

 

Øverst fra venstre ses Embellished Shoulder Jumper – £50, Sequin Bandeau Dress – £120, Snake Basque Dress – £100, Stud Vest – £60, Victorian Jacket – £100 ..

Du kan tjekke resten af Kate Moss’ kollektion for Topshop ud HER! og, personligt er Stud Vest og Sequin Bandeau Dress vindere her, er der noget du skal have?

 

2 kommentarer

Filed under Ikke kategoriseret

2 responses to “Kate Moss for Topshop Christmas ’09!

  1. Jeg synes faktisk at nattøjet/undertøjet er det flotteste fra den kollektion. Har lige bestilit kimonoen + lidt undertøj. Og så overvejer jeg palliet-minien. Altså ikke den du har vist, men den med ærmer. Er bare i tvivl om farven… Der står at den er isblå (hvilket er at foretrække), men den ser sølvfarvet ud. Hmmm…

  2. jeg kunne forestille mig at når noget ser sølvfarvet ud, men er isblå, så er det pga. lyssætningen .. Så den lyder bestemt som et go .. Nattøjet er ikke den store go for mig .. syntes ærligt talt det er lidt kedeligt .. men det er min personlige mening :)

Skriv et svar

