Those Rützou boots!

De er nok set rundt omkring allerede men jeg bliver altså nødt til at vise dem her alligevel . Det er de lækre ankelstøvler som Rützou har designet for Mentor .. De er lavet i enten ruskind eller almindeligt læder, og det er selvfølelig også wedges . Det minimale look, får mig til at tænke på Acne’s Atacomaer, men samtidigt er de i en klasse for sig, med den smukke æstetik!

Rützou for Mentor

Rützou for Mentor

Jeg syntes selv at de ville passe godt til nærmest alle outfits og til en pris af 2000,- er de næsten lige til at overskue! Du kan anskaffe dig et par HER!

4 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

4 responses to “Those Rützou boots!

  1. StephanieH

    Hej Mikkel.
    Super super fed blog du har,
    følger den HVER DAG! og elsker din stil, endelig en dreng der virkelig ved hvordan man klæder sig ;)
    Vil bare spørge hvilket program du bruger til at redigere din billeder. f.eks. dagens indlæg fra idag (d. 28. oktober) er skoene “klippet” ud. Hvordan gør du det? Og hvordan gør du så dine billeder er store? Håber du kan hjælpe mig så jeg kan opdatere min blog ;)

  2. Hey Stephanie!

    Er super glad for at høre at du kan lige hvad du ser her på bloggen, og super fedt at du læser med hver dag (undskyld for de dage hvor der så ikke har været noget!)

    Mht. billederne bruger jeg lige pt Photoshop CS4, som jeg personligt syntes er det bedste program til billederedigering .. Nu ved jeg ikke om du er WordPresser, Blogspotter eller noget helt tredie, men når jeg laver indlæg i WordPress, som jeg har, kan jeg vælge en indstilling under billedeuploadet der hedder “fuldt billede” ..
    Hvis du skriver en mail til min mail, kan jeg sende dig en guide til hvordan du laver det med udklippet og skyggerne .. Det er ikke særligt svært .
    Dog syntes jeg det kunne være fedt hvis du eksperimenterede lidt med det selv, så vi ikke ender med at have den helt samme stil!

    Glæder mig til at hører fra dig, og hav en god dag!

    – Mikkel

  3. ceciliekronborg

    SÅ GIV MIG DOG DEM I RUSKIND!!!!
    – eller bare en højere SU så jeg har råd til dem ;)

    C

  4. Jeg ville hvis jeg kunne!

Skriv et svar

