Det der Jimmy Choo for H&M

Som i nok husker, har jeg været inde og se Jimmy Choo for H&M i H&M’s showroom, og selvom det er lidt forsinket har jeg fundet mine favoritter, blandt den ellers super fede og stærke kollektion .. Jeg ved godt det er lidt sent, og i nok har set det hele før, men jeg syntes sgu i skulle have dem alligevel .. Først er der lidt stemningsbilleder af alle de søde bloggere der var der samtidigt med mig .

De andre søde bloggere

De andre søde bloggere

.. Og så mine favoritter!

 

Jimmy Choo for H&M Tøj

Jimmy Choo for H&M Tøj

Sort læder-kjole 1800 ,- , Sheer sort & paillet-top 500 ,-

 

Jimmy Choo for H&M Tøj

Jimmy Choo for H&M Tøj

Kjole med sølvfarvede perler 699 ,- , Sort paillet-cardigan 800 ,-

 

Jimmy Choo for H&M Tasker

Jimmy Choo for H&M Tasker

Sort lædertaske med lynlås 1800 ,- , Brun lædertaske 1800 ,-

 

Jimmy Choo for H&M Sko

Jimmy Choo for H&M Sko

Sorte sandaler m. nitter 700 ,- , Blå sandaler 800 ,- , Zebra sandaler 800 ,-

(men som i nok har gættet ELSKEDE jeg alle skoene!)

Jeg fandt noget jeg skulle have! Hvad med jer?

2 kommentarer

Filed under fashion, Ikke kategoriseret, inspiration, News, trend

2 responses to “Det der Jimmy Choo for H&M

  1. jeg er ret enig med dig, skal nemlig have de blå stiletter, palliettoppen og pallietcardiganen, hmm.. og leo-tørklædet og nitteballerinaerne tror jeg

  2. Lilja

    ih, jeg ELSKER den kollektion, men jeg skal på arbejde den dag.. i H&M, sjovt nok.. hvis jeg så bare arbejdede i en af dem, der sælger Jimmy Choo..

Skriv et svar

