Samsøe Samsøe Åbning!

I har sgu nok allerede hørt om den her, men jeg syntes nu alligevel den skulle nævnes .. After all var jeg der, og nu virker photoshoppen som den skal, så jeg kan lige så godt lave det .. Altså jeg vil jo gerne linke videre til alle de skønner mennesker der også har linket til mig i deres små skriblerier om førnævnte fest samtidigt med at jeg ger nvil nævne hvor sjovt jeg faktisk havde det! For jeg havde det seriøst alt for sjovt . I ved så sjovt at man lige får en tranebærjuice/vodka for meget, og man brokker sig højlydt over at der ikke er mere sushi, eller at den fri bar lukker .. Så sjovt at man står og snakker med Camilla fra whynot, men lige pludselig ser sin bus komme og derefter løbende råber “ej hvor var det hyggeligt, lad os gøre det en anden gang!” ude nat sige ordenligt farvel .. (UNDSKYLD Camilla!)

Bloggers at Samsøe Samsøe

Bloggers at Samsøe Samsøe

The Namdropping: Øverst fra venstre har vi Katrine, Camilla, Kia, Trine, og mig!

Udover de søde mennesker ovenfor var Pernille, Marie og Charlotte der også og hygge! Mhmm, og tak Samsøe Samsøe for en hyggelig fest og nogle gode pindemadder .. GUF!

Jeg har lånt billeder som Marie tog til stylegallery, fordi jeg havde glemt mit eget kamera! :(

2 kommentarer

Filed under andre sjove ting

2 responses to “Samsøe Samsøe Åbning!

  1. Ja dagens mode kommer vi ikke udenom – det er bare spørgsmålet – hvor skal vi bruge den ?

  2. jeg forstår ikke helt? :S

Skriv et svar

