UGENS GUF!

Jeg har som i nok kunne se ude i den søde lille twitter-box været et stresset og photoshop-løst menneske pga. computer-skift, showroom hos H&M, og Samsøe-fest .. Derfor har det også været svært for mig at skrive om alle de spændende ting jeg har været ude for .. De vil dog komme i morgen da jeg regner med at alt kommer op at køre der!

Imens kan jeg dog give jer Ugens Guf! Og det er jo en lækker ting lørdag aften hvor de fleste af os alligevel nyder en lille drink (mig inklusive, for 3. dag i træk!) Denne uges guf til jer er Hess is More – Wood You Like To Disco ..

Jeg syntes bare den er så super lækker! Jeg kan dog desværre ikke linke til et download, da det er en uofficiel sang, men hey! I kan da bare kigge forbi youtube og høre den! Nu vil jeg smutte tilbage til min gulddame! SKÅL!

1 kommentar

Filed under ugens guf til din ipod

One response to “UGENS GUF!

  1. S

    Min fave Ugens Guf so far..! Dén sang er så meget mig (på et dansegulv..) Alt for længe siden jeg har hørt den. :-)

    /S

Skriv et svar

