KONKURRENCE VINDER!

Det er tidspunktet hvor vinderen af den fantastiske clutch fra Friis og Co skal findes, og denne gang kommer det desværre ikke til at være via afstemning, men via mig .. Jeg har læst alle kommentarene igennem flere gange, og har hver gang været lige overrasket over hvor opfindsomme og gode i allesammen har været!

Jeansy Clutch - Friis og co

Jeansy Clutch - Friis og co

Og vinderen er: Zainab med kommentaren:

Hej :)

Hvor er det fedt at få et indblik i hankønnets syn på mode :) Helt sikkert en unik og sjælden vinkel, og er smadderglad for at have fundet bloggen.

Jeg synes, den måde, du skriver på, er letgenkendelig og det er superfedt, for det hører til på en blog! Men netop fordi du blogger om mode, du ikke selv går i, og om hvad du synes, er fedt for andre at tage på, så vil jeg gerne vide mere om personen bag. Hvem er han, hvilken type mand synes at disse outfits er fede, osv.
Måske kunne du fortælle noget om hvornår tøjet kunne bruges, fest/uddannelse/arbejde (: Jeg synes det er svært at finde ud af hvad en dreng tænker er slutty/overdrevent/kedeligt/osv.

Også vil jeg ellers også gerne læse lidt om mandemode – der er ikke særlig meget om det, og det er vel også lige så spændende som kvindemode? (: Måske krydret med et dagens outfit så vi kunne se hvad du var til, anvendt på dig selv?

Til sidst vil jeg bare sige at du skal keep up the great work Mikkel, you rock man ;) Tak for en inspirerende blog. :D

Jeg syntes at indlægget skulle vinde fordi det er så velformuleret og fordi det for mig er det springer mest i øjnene, samtidigt syntes jeg også at kritikken der bliver givet er rigtigt god .. Jeg har. for at gøre bloggen mere personlig, lavet et twitter-felt oppe i højre hjørne hvor man kan se hvad jeg laver i løbet af dagen .. Udover det har jeg i tankerne at lave et personligt indlæg om ugen, sådan så i kan få et indblik i min tøjstil!

Mht. mandemode kan det godt være at der går et stykke tid, for lige nu er det en kæmpe kage at skulle holde styr på kvindemoden, men lige så snart jeg får mere overskud på tidskontoen skal jeg nok prøve og rode mig ud i det!

Tusinde tak til alle der deltagede, og tak til Charlotte, for de søde ord, og sidst men ikke mindst TILLYKKE Zainab!

Skriv en kommentar

Filed under Konkurrence

Skriv et svar

