Kate Moss igen igen igen!

Jeg skrev i går om Kate Mos for Topshop, og der havde jeg en collage med .. Jeg må dog desværre informere at outfitsne på collagen, ikke er fra den nye kollektion .. Det vidste jeg dog ikke igår da jeg skrev om dem .

De er dog fra en tidligere kollektion, og mange af dem kan findes på Topshop’s hjemmeside . Udover det er vi så heldige at der lige er startet udsalg hos topshop, så de fleste af de ting jeg skrev om er til salg for billigere penge end de kostede tidligere .. Du finder siden med Kate Moss ting HER!

Endnu engang skal jeg beklage mange gange for besværet .

– Mikkel

Skriv en kommentar

Filed under andet

Skriv et svar

