Blogaward!

Katrine, den søde tøs, taggede mig i en blog-award, som er en lille leg der er her i blogosfæren! Grunden til hun taggede mig var: “Jeg vælger at tagge Mikkel. Han har virkelig god karma! Derudover er det igennem hans blog tydeligt at se, at Mikkel virkelig brænder for det han laver. Og så er det helt igennem fantastisk at kunne læse om mode, imens man skraldgriner, fordi Mikkel har god humor, og (næsten) alt hvad han skriver er med et glimt i øjet!” – og de gode ord kan jo ikke andet end at vinde ens hjerte!

Blogaward

Blogaward

Reglerne i legen er som følger:

  1. Sæt en sang ind der gør dig glad.
  2. Tag så mange mennesker som du har lyst til.
  3. Sig mindst en ting om hver blog du tagger, som kan få den til at smile, som samtidigt er noget godt om deres blog der får dig til at smile når du læser den.

Den første er jo sangen, og den var faktisk suuuuuper svær .. Jeg har tygget på den siden i går, men bestemte mig endeligt for at det skulle være Lykke Li – Dance Dance Dance!

Og der er faktisk ogå en grund til jeg har valgt den! Den minder mig nemlig om min gode veninde Sille, og en hyggelig aften i hendes brors lejlighed på nørrebro, hvor vi delte tre flasker vin, tog på cocktail box og drak en drink hvorefter vi gik døde .. Det var dog en af de sjoveste aftener længe .. Udover det kan Lykke Li jo ikke gøre andet end en glad!

Det andet var at jeg skulle tagge en blogger .. Der er flere der skal nævnes her! Nogle af dem er blevet tagget allerede og har lavet indlægget med blogaward, men jeg tagger dem alligevel ..

Den første er CharlotteD .. Hun er nok en af de mest gennemførte bloggere der blogger med en let og dejlig humor, og udover det kan hun godt forstå at man engang imellem bliver nødt til at grave lidt i kassekreditten når man har forelsket sig i den helt rigtige trøje!

Den anden er Acie .. Acie er det menneskelige svar på Nynne .. Når Acie kaster sin kærlighed på noget, så skal hun for alt i verdenen have det, og hun er ikke bange for at smide nogle bandeord med på vejen .. Udover det er hun så gennemført sjov, og hendes indlæg når hun skal overspringshandle fra den kedelige opgaveskrivning er i en klasse for sig selv!

Den tredje er Camille .. Camille er så smuk og har en helt lækker og unik stil .. Hendes blog er helt igennem gennemført og fantastisk, og så faldt jeg for hende første gang, da hun havde scoret de lækre sager fra H&M Trend Men (tak forresten, nu fik jeg aldrig min leo-tee! ;) ) . Vores delte kærlighed til Kirkwood-sko skal da også nævnes!

En sidste der skal nævnes, endnu en gang, er Katrine fordi hun er helt gennemført skøn .. Hun tør hvor andre tier!

1 kommentar

Filed under andre sjove ting

One response to “Blogaward!

  1. tillykke med blog-awarden – fuldt ud fortjent ;)!
    og den sang er jo bare så skøn :)

Skriv et svar

