Monki-nspiration!

T-shirts er min store kærlighed, og selvom Monki er en tøseforretning, har jeg, imens jeg tjekkede deres website ud, fundet nogle t-shirts jeg helt vildt godt kunne tænke mig .. Samtidigt er det også nogle jeg syntes kunne være pæne til pigerne rundt omkring i verdenen ..

Monki T-shirts

Monki T-shirts

De er super basic allesammen, dog med nogle fede detaljer, og det er egentligt det der tiltrækker mig mest til dem . Udover t-shirt har Monki jo også alt muligt andet godt fra havet, så deres hjemmeside er bestemt et besøg hver (you’ve already been there?) .. tjek Monki’s hjemmeside ud HER!

7 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

7 responses to “Monki-nspiration!

  1. ceciliekronborg

    de to nederste ville jeg elske til jeans!! så afslappede men lækre!

    http://theworldofc.wordpress.com/
    C

  2. og de vil bestemt klæde dig Cecilie!

  3. Har tagget dig i en Blog award babe!

  4. I will defo check it out ASAP!

  5. ML

    æælsker Monki, kunne købe næsten alt der:)

Skriv et svar

