Nelly wears some shoes!

Der er jo egentligt ikke noget bedre i verdenen end fede sko til billige penge, og det er jo lige det Nelly.com har! Jeg har længe surfet webshops, men jeg må ærligt indrømme at Nelly har været en af dem jeg ikke lige har fået lagt vejen forbi . Halvt fordi jeg har haft tjekket et par gange og ikke syntes udvalget var så stort, og halvt fordi jeg har været for doven .. Men i aftes syntes jeg bare at kære Nelly skulle have en chance og det fortjente hun (HAN?!) så sandelig også opdagede jeg ..

Nelly Shoes
Nelly Shoes

Øverst fra venstre ses Barcelona, Munchen, Finella Bootie Pump & Los Angeles .. Priserne ligger mellem 149 og 299 ,-

Skoene er i trendy designs, med nitter, sort læder, og nogle er wedges .. Personligt er Los Angeles en favorit, men hvis du selv vil finde din, kan du kigge på Nelly.Com’s store udvalg i sko HER!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, trend

Skriv et svar

