Daniel Lee

Jeg er endnu engang faldet over en up & coming designer, som har kreeret en spændende og lidt cutting edge kollektion, der skiller sig ud . Personligt er jeg helt vild med de meget kantede former der fremhæver hofterne, og brysterne .. Mode-mæssigt er det også en meget trendy kollektion, præcis pga. den måde den fremhæver kvindens former og samtidigt fordi snittet er futurisktisk og specielt .. Derudover er det meget moderne for tiden at prøve og rykke nogle grænser inden for moden , og afprøve nye metoder i måden man konstruere selve looket på, og disse ting syntes jeg lykkedes rigtigt godt for Daniel Lee.

Daniel Lee

Daniel Lee

Verndenen har brug for flere designere der eksperimentere med snittene og sammensætningen af farver .. Samtidigt syntes jeg at snittet i lige præcis denne kollektion opfordrer til personlig stil og til at være lidt flippet på den fede måde, og det kan jeg super godt lide . Så go personal and get inspirered!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, Ikke kategoriseret, inspiration, News, trend

Skriv et svar

