UGENS GUF!

Dette bliver mit sidste indlæg idag, men ugen er jo snart omme og så skal i da lige have en ugens guf med på vejen. Denne sang kan jeg egentligt takke Gina for at minde mig om eksisterede, for personligt havde jeg glemt alt om den i min dis af travlhed! Sangen er super cozy, og ret dejlig også, og så bliver jeg bare af en eller anden grund i godt humør af at se videoen.

Ugens Guf er i denne uge Roisin Murphy – Overpowered

Udover sangen er super god, så er hendes outfit i videoen det lækreste outfit i verdenen .. Nogle der ved hvor man kan købe jakken? I GOTTA HAVE IT!

Du kan købe Roisin Murphy – Overpowered på iTunes HER!

2 kommentarer

Filed under ugens guf til din ipod

2 responses to “UGENS GUF!

  1. sofiejohanna

    den er fra gareth pugh, tror nok det var a/w 07. sikkert møgdyr. :)

  2. Den er jo SÅ fantastisk!

Skriv et svar

