MANGO – andet end en frugt ..

Jeg har egentligt altid syntes at MANGO var lidt kedeligt, og måske også lidt over-prize i forhold til designet osv. Men jeg fik lige en lille åbenbaring da jeg tjekkede MANGO’s webshop ud .. Jeg fandt en masse små søde kjoler i lækre designs, og så fandt jeg også en masse flotte sko, og det er jo lige guf for mig .

Mango Kjoler

Mango Kjoler

Designsne er gennemgående enkle, men har alligevel lidt kant. Samtidigt er snittet sådan at det fremhæver alt det gode og intet af det dårlige. Brugen af blonder, pailetter og fremhævede skuldre, giver de ellers enkle kjoler et super moderne og ret edgy look. Priserne er også rigtigt fornuftige og ligger, for de viste eksempler, mellem 449 og 599 ,-

Er du helt forelsket? Tjek MANGO’s webshop ud HER!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, trend

Skriv et svar

