Helmut Lang toughs it up!

Helmut Lang er en af de mærker der imponerede mig meget til da de viste deres tøj, og jeg har ikke rigtigt kunne få dem ud af tankerne efter. Jeg har om og om igen fundet mig selv på deres hjemmeside og jeg, selvom jeg ikke har råd til det, har også flere gange siddet og fyldt min indkøbskurv op på Net-A-Porter, bare for at tømme den igen på grund af pengemangel. En af de ting jeg nok er mest vild med er nok de jakker de har designet, fordi jeg syntes de er ret specielle i forhold til andre jakker.

Helmut Lang Jakker

Helmut Lang Jakker

Jakkerne er helt specielle i sit snit, og er meget løse foran hvilket giver dem et lækkert og lidt “flydende” useende, som gør jakken lidt blød i looket, men det stærke stilrene snit i resten af jakken, gør at den stadig er lidt rå.

Jakkerne kan købes på Net-a-Porter HER!

HUSK at deltage i konkurrencen om den lækre clutch fra Friis og Co HER!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, trend

Skriv et svar

