UGENS OUTFIT!

Så er der endnu engang ugens outfit, og som vi jo nok er blevet lidt enige om så er det lidt uregelmæssigt med de outfits der . Men det korte af det lange er at jeg forelskede mig i Camille’s outfit, den ene dag og så fik jeg min tilladelse til at bruge det til ugens outfit. Jeg fik hende, traditionen tro, også til at svare på de syv små spørgsmål .. De findes efter billedet!

Camille - Clamour 4 Glamour

Camille - Clamour 4 Glamour

På outfittet bærer Camille en Vintage Militær-jakke, en T-Shirt fra Marc by Marc Jacobs, jeans fra Acne, og Støvler fra Notabene.

  • Hvor bor du?

Aalborg, born and raised.

  • Hvad er din yndlingsforretning?

Tinsoldaten i Aa. Jeg synes det er fantastisk, at man kan have en hel butik udelukkende med gammelt militær-gear. Jeg samler stadig mod til at gå en uniformshat (hedder de ikke det? De der med skygge og emblemer). Det er et skatkammer for vintage-freaks med hang til uniformslook. Ellers, hvis vi er i den mere kedelige genre, så Zara, jeg kan faktisk ikke mindes hvornår jeg sidst har været der uden bare at købe en lille ting. Jeg er faktisk bevidst begyndt at undgå butikken på min shoppingrute -Danger! :D

  • Hvad køber du for at forkæle dig selv?

Kager!! Jeg har en alvorlig kage-fetisch, og så mener jeg i øvrigt, at kager uden creme, marcipan eller flødeskum skulle forbydes, det er jo ikke rigtige kager !?!

  • Hvad er dit yndlingstøjstykke/accessorie?

En sort rullekrave i rib som har været min mormors. Jeg overtog den i 6. klasse, og har brugt den lige siden, den er så rar at have på og længen er perfekt -og utroligt nok, så kan man ikke se den har været brugt, intet fnulder eller slid. Jeg aner desværre hverken mærket eller materialet, men det må klassificeres som det mest holdbare stykke tøj i historien.

  • Hvad er din “fetisch”?

Ha ha, KAGER! Og egentlig sukker generelt, det er lidt skidt… På modefronten er det nok sko. Gerne af den uhyre upraktiske slags… og upraktiske festjakker.

  • Hvad er dit dummeste køb?

Noget af det fede ved at blive ældre er, at man efterhånden har fundet sin stil. Det er uhyre sjældent jeg gør fejlkøb faktisk… men altså, hvis vi skal way back, så kan jeg da erindre et par brune “Harley Davidson” gamacher, et par pink satinbukser fra Diesel og over 10 par Buffalo-støvler…

  • Hvilken sang hører du mest for tiden?

Uh, den var værre. Jeg elsker musik, så at vælge én favorit er slem. Hmm, “True” med Blue Van, “I belong to the girls” med Captain Murphy og “I get along” med Libertines. Og en hel masse andet lækkert :)

Camille har sin egen blog kaldet Clamour 4 Glamour som du kan finde HER!

3 kommentarer

Filed under fashion, ugens outfit

3 responses to “UGENS OUTFIT!

  1. Lækkert outfit, er især vild med støvlerne :)

  2. ja hun ser super godt ud!

  3. dennis

    hej har du stadig din 10 par buffalo støvler

Skriv et svar

