Miu Miu bag-madness!

Miu Miu Har for nyligt previewet deres Resort 2010 kollketion, og den har selvfølgelig efterfølgende været til at finde rundt omkring på nettet! Jeg har med mit altid halvvågne (og måske lidt dovne) øje fundet billederne frem, og jeg kan lige så godt sige at jeg er forelsket! Hvorfor jeg ikke kan gå med håndtasker? JEG VED DET IKKE! Men nej hvor jeg gerne ville når jeg ser dem her ..

Miu Miu Resort 2010

Miu Miu Resort 2010

Blanding af råt og blødt mødes super godt i denne her kollektion som der også indeholder alle de rigtigt ting i forhold til sæsonens tendenser . Blandingen af sten og nitter, på nogle af taskerne, gør også at den sagtens kan bruges til et casual outfit, men samtidigt også til et festligt outfit. De mere enkle tasker ser meget skrøbelige og delikate ud, og kan derfor fungere godt med en lille lækker sort kjole, et par stiletter, og måske et par røde læber, for at gøre et statement.

Taskerne forventes ude i november, og jeg er sikker på de ikke er i salg længe, da de helt sikkert bliver revet ned af hylderne!

HUSK at deltage i konkurrencen om en lækker og rå clutch fra Friis & Co HER!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “Miu Miu bag-madness!

  1. Tina Caritas

    Jeg tror jeg er forelsket!!!

    Det er da en helt fantastisk taske :)

Skriv et svar

