Christian Louboutin + Barbie!

Det er skønnere end skønt! Vores allesammens yndlingsdukke med hang til highfashion og stiletter, får nu en kæmpe make-over og en masse nye lækre stiletter .. Det er nemlig fordi at Christian Louboutin skal lave en serie af tre Barbiedukker for legetøjsfirmaet Mattel, og det er ikke kun tøj og sko han skal designe til dukken, nej han får lov til at kreere dukken helt fra bunden .

Safari Barbie

Safari Barbie

Cannes Film Festival Barbie

Cannes Film Festival Barbie

Juveltyvs Barbie

Juveltyvs Barbie

Dukkerne kommer hver for sig, hvor den ene lander i forretninger til December. Det er “juveltyvs-barbien”. Men der kommer også en “safari-barbie” og en “cannes film festival-barbie” .. De bliver alle leveret i Christian Louboutin-skoæsker med hver 4 Christian Louboutin Barbiestiletter til.

Dukkerne kommer til at blive solgt på BarbieCollector.com og Net-A-Porter.com til en pris af ca. 750 kr, og samtidig kan man købe et sæt med de 12 sko Christian Louboutin har designet til Barbie for ca 200 ,-.

De er sindsygt seje de her Barbie’r jo, og hvis jeg ikke havde en pernitten kæreste der ville syntes det var underligt for mig at have dukker, ville jeg da helt klart købe alle sammen selv!

2 kommentarer

Filed under fashion, News, trend

2 responses to “Christian Louboutin + Barbie!

  1. For en freak som mig er det her jo serious candy! Jeg skal da helt sikkert have en. Eller to.. Eller dem alle sammen..

  2. Jeg vil vædde mine sure trusser på at du når og købe allesammen! :P

Skriv et svar

