Så rundede vi sgu de 100, celebrate?

I THINK SO! Og nå jeg siger vi, mener jeg selvfølgelig bloggen og jeg .. Men for at komme tilbage til at celebrate, så er det jo lige præcis fordi at jeg med dette indlæg har rundet de 100 post’s, og der er vel altid et eller andet specielt ved de første 100? Er der ikke?

Nå jeg er i hvert fald super duper glad, og jeg syntes da selvfølgelig også det skal fejres .. Og hvordan tænker i så? Ja jeg kunne jo holde en kæmpe overdådig fest med pindemadder og champagne, og selvom jeg nu syntes det kunne være skide hyggeligt, ville jeg måske også på et eller andet plan betragte det som værende LIDT overkill! Så i stedet har jeg valgt at fejre det ved at smide endnu en konkurrence i hovedet på jer folks ude i blogosfæren! Ja i hørte rigtigt (læste?!), det er tid til noget serious competish!

Nå men konkurrencen denne gang er ligesom sidst om en clutch. Partly fordi jeg elsker clutches og partly fordi jeg syntes den er for rocker den her . Clutchen det hele kommer til at handle om denne gang er den lækre Jeansy Clutch fra Friis og Co ..

Jeansy Clutch - Friis og Co

Jeansy Clutch - Friis og Co

Den passer super godt ind i sæsonens rock trend, og kan spice et hvert outfit op! Jeg ser den personligt til en lækker subtil kjole, nogle frække stilettos, og en laber make-up!

Og nu skal du lytte efter! For er du interesseret i at vinde denne skønne clutch, skal du i kommentarfeltet nedenfor bare skrive hvad du godt kan lide ved bloggen, hvad du godt kunne tænke dig at se mere af, eller hvad du syntes der mangler her! Kreativitet og humor er selvfølgelig en fordel MEN ikke et must!

Husk selvfølgelig at skrive et navn og en mail, så jeg kan komme i kontakt med dig hvis du skulle være den heldige vinder ..

Konkurrencen udløber Fredag d. 23. Oktober, HELD OG LYKKE!

Tusinde tak for hjælpen til de skønne tøser i Friis og Co – Købmagergade!

14 kommentarer

Filed under Celebrate, Konkurrence

14 responses to “Så rundede vi sgu de 100, celebrate?

  1. Din blog er for fed! Du tipper om de fede designere, og formåder at udpege de hotteste outfits i kollektionerne. Jeg kan altid rode igennem dine arkiver i timevis! Har jeg en tøjkrise hopper jeg lige ind her, og finder mig noget inspiration! Du er en ener Mikkel.

  2. Det kunne da ellers have været nice med lidt pindemadder og et par søstjerner? :D

  3. Dig og de søstjerner!

  4. Jeg er ret begejstret for din blog af flere grunde:
    1. Du er en dreng. Det er sjovt at se hvordan du ser på moden til kvinder, og hvad du finder frem.
    2. Dit layout. Det er stilsikkert, og meget overskueligt, og så synes jeg også det giver en lyst til at følge mere med.
    3. Du har humor. Med det mener jeg at du ikke skriver på samme måde som mange andre bloggere, der er i højere grad noget personligt over den måde du skriver på.
    Med alt det sagt så savner jeg faktisk én ting – nemlig mandemode. Er godt klar over at du fokuserer mere på mode til kvinder, fordi de er dem som læser din blog, men mandemode kan være ligeså inspirerende, og kvinder kan jo også sagtens gå i mandetøj. Så det er sådan set det eneste jeg synes der mangler, ellers har jeg intet andet at sige end tillykke med de 100 indlæg (:

  5. Anne

    Jeg synes det er fantastisk, at du har brugt et citat fra Mean Girls. god humor, og derfor læser jeg din blog. bliv ved med det

    kh

  6. Zainab

    Hej :)

    Hvor er det fedt at få et indblik i hankønnets syn på mode :) Helt sikkert en unik og sjælden vinkel, og er smadderglad for at have fundet bloggen.

    Jeg synes, den måde, du skriver på, er letgenkendelig og det er superfedt, for det hører til på en blog! Men netop fordi du blogger om mode, du ikke selv går i, og om hvad du synes, er fedt for andre at tage på, så vil jeg gerne vide mere om personen bag. Hvem er han, hvilken type mand synes at disse outfits er fede, osv.
    Måske kunne du fortælle noget om hvornår tøjet kunne bruges, fest/uddannelse/arbejde (: Jeg synes det er svært at finde ud af hvad en dreng tænker er slutty/overdrevent/kedeligt/osv.

    Også vil jeg ellers også gerne læse lidt om mandemode – der er ikke særlig meget om det, og det er vel også lige så spændende som kvindemode? (: Måske krydret med et dagens outfit så vi kunne se hvad du var til, anvendt på dig selv?

    Til sidst vil jeg bare sige at du skal keep up the great work Mikkel, you rock man ;) Tak for en inspirerende blog. :D

  7. cecilie

    Jeg er vild med, at du som dreng kommer med dit syn på kvinde moden og kommer med så mange lækre billeder fra fede kollektioner og tips omkring tøj på nettet, mens du til forskel fra andre blogs skriver om dem på en mere personlig måde – dette gør din blog speciel. Noget jeg synes kunne være interessant var hvis du tog billeder af nogle af dine veninder eller bare hverdags piger, hvor man så kunne se dine fede ideer komme til live i hverdagen. Og evt. vise nogle outfits du synes om og forklare hvorfor, hvorefter du også kunne vise nogle du ikke brød dig om og forklaring hertil.
    Og ja noget mere mandemode, flere dagens outfits og mere om dig selv, ville bestemt også gøre bloggen federe og mere personlig. SÅ man har billede på skribenten :). Udover dette er du klart min mandelige blog favorit, så for meget skal der heller ikke ændres (;

  8. Tina Caritas

    Hej Mikkel…

    Syntes det er en fed blog du har.. :)
    Jeg kunne godt tænke mig at du skrev noget mere om din egen hverdag, feks er du model, måske du kunne skrive noget om det?

    Syntes altså det er super fedt at du som fyr skriver meget om Kvinder og mode, det giver lige som et andet syn på det hele :)
    Har du altid haft så meget styr på moden?

    Forsæt den gode stil :)

  9. Cool konkurrence Mikkel, og fed clutch. Jeg springer dog over, men KUN fordi jeg ikke er gode venner med clutches – glemmer dem alle vejne :lol:

    Men derfor kan jeg jo godt ønske dig tillykke med de 100 indlæg! Super godt gået! Og så må jeg altså give Katrine ret – et par søstjerner ville ikke være af vejen :D

    C

  10. jeg er allermest vild med ugens outfit, jeg synes spørgsmålene er gode og billederne er altid fantastiske!

  11. Lisbeth

    Det bedste er altså helt sikkert din skrivestil. Din blog bliver bare en af de bedste nemlig pga. den. Det bliver ikke ligeså alvorligt som det ellers har en tendens til at blive. Det bliver bare sjovt..

  12. Signe

    hej mikkel
    jeg er ny læser her og synes indtil videre at det er rigtigt fedt. især at du er fyr, det er dejligt for en gangs skyld at se en fyrs synspunkt på moden. super god stil og god konkurrence… det er virkelig noget der får os piger op af sædet (eller ned vel:) )

  13. Hey Signe!
    Velkommen til!

  14. Michelle

    Vil meget meget gerne se flere billeder af dig og hvad du har på i din hverdag ;) Men synes det er SÅ fedt, at du tager kollektioner ud og beskriver sammensætninger og tendenser, for selv om der er mange, der gør det, hiver du det ned på et mere forståeligt plan.

    Tak for en god blog ;)
    x Michelle

Skriv et svar

