Ugens Guf!

Ja, jeg tør jo næsten ikke at nævne ordet ipod i dette indlæg, da jeg rent faktisk ikke kan finde et (lovligt) download-link, til denne her sang! Men ja, det er igen tid til Ugens Guf .. I sidste uge glemte jeg faktisk helt at lave det, men jeg kom da helt i tanke om at det SKULLE jeg huske at gøre, så det gjorde jeg da selvfølgelig.

Denne sang er SUPER chill, og lækker .. Jeg opdagede den faktisk først i weekenden og det var et rent træf, fordi Sille spillede den for mig da vi drak vin og hyggede .. Sangen er et cover af en Kings of Leon sang der hedder “Knocked Up”, og du har nok allerede gættet at det er Lykke Li – Knocked Up der er Ugens Guf!

Hope you don’t mind the radio at the end! Den er super svær at finde uden ..

1 kommentar

Filed under ugens guf til din ipod

One response to “Ugens Guf!

  1. heidiknight

    Hmmm… Det er ok… men så foretrækker jeg altså KoL’s egen version :D Men ved at de i et interview har sagt at de syntes at det er ét af de bedste remixes af deres sange!

Skriv et svar

